Imago regio vergroten
Tijdens de Recreatie Vakbeurs in Hardenberg van 28 t/m 30 november a.s. zal dagelijks een ‘Ronde Tafel’ gesprek zijn met als thema: ‘hoe het imago en omvang
toerisme voor de regio te versterken’? Aan tafel zitten recreatie- en horeca ondernemers, vertegenwoordigers van provincie en gemeenten, recreatieschap,
VVV en regio marketing en communicatieondersteuning. Een breed gezelschap per regio waarbij NHTV en RekreaVakkrant de gespreksleiders leveren.
Centraal staat daarbij de noodzakelijke samenwerking tussen de verschillende geledingen en de individuele inbreng van alle betrokken partijen! Wat
kunnen wij van elkaar leren en hoe kunnen wij gezamenlijk het omgevingsprofiel van de regio versterken.? Uiteindelijk gaat het om recreatie en toerisme
in het gebied te bevorderen. Kortom, een mooie uitdaging voor elke regio. Met als omgevingsfactoren; een snel veranderende consumentenmarkt, wetgeving
en bestemmingsplannen, digitalisering en onderscheidend vermogen van recreatiebedrijven. Er valt veel te bespreken op Happy Camping 2.0 tijdens
de Recreatie Vakbeurs.
BLIK OP 2018
Bijblijven in een snel veranderende recreatiemarkt is meer dan noodzakelijk. Zeker in het zoekproces bij de consument. Vinden en gevonden worden blijft de centrale vraag! Als ondernemer moet u die trend volgen en hierbij staat de betrouwbaarheid van de vakinformatie voorop. RekreaVakkrant, site en twitter
bieden u dat. Stel uw vizier vast af op 2018 en volg ons. Het aantal volgers op ons twitter account ‘twitter.com/rekreavakkrant’ stijgt steeds verder.
Inmiddels hebben wij de grens van 3.650 zakelijke volgers gepasseerd! Wie volgt? Op naar de volgende mijlpaal 4.000 volgers. Meldt u daarnaast aan voor
komnunaar.nl! Een proactieve omgevingssite die voor u werkt. Gratis voor betalende abonnees van RekreaVakkrant.